Et jordskælv målt til 3,9 på richterskalaen har ramt danmark! Var det farligt? Kan der overhovedet være jordskælv i Danmark? Ligger vi ikke midt på en tektonisk plade? Er det jordens undergang? Alt det, og meget mere, har jeg ringet til Tais Witchen Dahl, geofysiker ved Københavns Universitet, for at høre om! Gå fornøjelse, Christian. Vil du have endnu mere Hva så?! Så find alle episoder eksklusivt på Podimo: http://podimo.dk/christian
Et jordskælv målt til 3,9 på richterskalaen har ramt danmark! Var det farligt? Kan der overhovedet være jordskælv i Danmark? Ligger vi ikke midt på en tektonisk plade? Er det jordens undergang?
Alt det, og meget mere, har jeg ringet til Tais Witchen Dahl, geofysiker ved Københavns Universitet, for at høre om!
Gå fornøjelse, Christian.
Vil du have endnu mere Hva så?! Så find alle episoder eksklusivt på Podimo: http://podimo.dk/christian